Gyakran ismételt kérdések
Kérdés:  Miért jó a Cégkivonat.hu szolgáltatása?
Válasz:

Ha Önnek hiteles vagy informáló cégadatokra van szüksége, de ki akarja kerülni a beszerzéssel járó ügyintézést, ezentúl az Interneten is hozzáférhet a kívánt iratokhoz. Nem kell többet a Cégbíróságra mennie, ha igénybe veszi szolgáltatásunkat. Az adatok az Igazságügyi Minisztérium Országos Cégnyilvántartó és Céginformációs Rendszeréből származnak és megegyezne a Cégbíróság adataival. Kb. 800.000 céggel kapcsolatos, közirat és közhiteles céginformáció adataihoz lehet ily módon hozzáférni.

 

lap teteje

Kérdés: Hol tudom megrendelni a céginformációt?
Válasz:
1., on-line megrendelés:
A honlapon lévő adatlap kitöltésével.
www.cegkivonat.hu
2., telefonon: 06-70/365-3530
3. e-mail-ben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
 

lap teteje

Kérdés: Mi történik, ha kitöltöttem a megrendelőlapot?
Válasz: A rendszer automatikusan generál egy szerződést a megadott adatokkal. Ezt el kell fogadni, illetve az adatok helyességét ellenőrizni. Ezek után ki kell választani a fizetési módott és a választásnak megfelelően eljárni. A fizetés megtörténte után munkaidőben max. egy órán belül megérkezik a kért kiadmány.
 

lap teteje

Kérdés: Hogyan kell fizetnem?
Válasz:

Az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésre:
- banki utalás: A fizetés bármelyik bankból lehetséges. A szolgáltatás azonban csak a fizetési tranzakció nyugtázásakor teljesül. A nyugtázás függ attól, hogy milyen bankból, illetve mikor történik az utalás. Munkaidőben általában egy órán belül megtörténik. A fizetés megtörténte után azonnal átlép a feltöltési oldalunkra, ahol feltöltheti a befizetés bizonylatát. Ilyen esetben nem várjuk meg a banki beérkezést, hanem az igazoló irat feltöltése után küldjük a megrendelt kiadmányt. Ha gyorsítani szeretné a folyamatot, a feltöltés útán hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-70/365-35-30 telefonszámon, vagy ugyanerre a telefonszámra küldhet egy SMS-t.
- utólagos fizetés banki utalással: (Csak olyan Megrendelők választhatják, akiknek van már kifizetett megrendelése, és nincs tartozása a Szolgáltató felé.)
A megrendelt kiadmányt maximum egy órán belül megküldjük. A fizetésnek tiz napon kell megtörténnie, átutalással.
- bakkártyás fizetés: azoknak ajánljuk, akik internetes fizetésre alkalmas bankkártyával rendelkeznek. Internetes fizetésre a MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express típusú bankkártyák használhatók.

barion_logo

Weboldalunk részére a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai weboldalunkhoz nem jutnak el. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a cegkivonat.hu oldalán. Weboldalunk az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.  A tranzakció költsége minket terhel. Önnek a fizetés díjmentes.
-Egyedi elbírálás esetén lehetőség van a közhiteles cégkivonat futáros és postai kiszállítással történő rendelése esetén az utánvételes fizetésre is. A közhiteles cégkivonat árán felül a futár kézbesítési díja és az utánvét díja a Megrendelőt terheli. Érdeklődéshez hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-70/365-35-30 telefonszámon.

 

lap teteje

Kérdés: Nem kaptam meg a megrendelt kiadmányt. Mit tegyek?
Válasz: Munkaidőben a fizetési tranzakció nyugtázása után maximum egy órán belül teljesítjük a megrendelést. Ha nem tudjuk teljesíteni, arról Önt értesítjük. Elöször mindig nézze meg a kéretlen levelek (spam) mappáját. Elég gyakran ott megtalálja az elküldött kiadmányt.
Ha nem kapott tőlünk semmilyen értesítést és a megrendelt kiadmány sem érkezett meg Önhöz, akkor valami hiba történt a megrendelés vagy a teljesítés elküldése során. Az ilyen gondok orvoslása miatt minden elküldött anyagot felteszünk az Internetre a http://www.masolat.hu  letöltési oldalunkra is. Itt a megrendelés számának és az e-mail cím megadásának segítségével letöltheti a kiadmányokat.
Ha itt sem találja, akkor hívja a 06-70/365-3530-as telefonszámot.
Munkaidőn kívül csak külön kérésre teljesítjük a megrendeléseket. Sürgős esetben hívja a 06-70/365-3530-as telefonszámot.
 

lap teteje

Kérdés: Nem tudom megnyitni az e-mail mellékletét!
Válasz: Sajnos a vírusellenőrzők gyakran okoznak ilyen hibát, ezért minden kiadmányt felteszünk az Internetre is. Az általunk küldött e-mail tartalmazza az Internet oldal címét, ahonnan három napig letölthető, illetve a www.masolat.hu letöltési oldalunkon is megtalálható.
Az állományoknál három formátumot használunk: az ".es3" speciális formátum digitális aláírást és időbélyeget tartalmaz. Megnézni az e-szigo programmal lehet, melyet ingyenesen letölthet az e-szigno.hu oldalról. A ".html" kiterjesztésű állományok bármely Internet böngészővel nézhetők, míg a ".pdf" állományok az általában minden gépre telepített Akrobat Reader-rel olvasható.
 

lap teteje

Kérdés: Mennyi idő alatt kapom meg a postai kiadmányt?
Válasz: A megrendelést követő munkanapon kerül postai feladásra. Csütörtökön, pénteken és hétvégén feladott rendelés az első munkanapon kerül küldésre.
A posta kézbesítés elsőbbségi ajánlott küldeményként történik. Ha lehet hinni a Postának, másnap kiviszik. Postai díj 800,- Ft+ ÁFA. 
Futár utján történő kézbesítés a GLS Futárszolgálattal történik. A feladást követő munkanapon kiviszik a küldeményt. Szállítási díj 2.000,- Ft+ ÁFA. Minden feladás számát elküldjük a megrendelőnek. A GLS oldalán a küldemény nyomon követhető.
 

lap teteje

Kérdés: A postai átvétel költsége?
Válasz: A postán küldött küldemények árához még 800,- Ft + ÁFA postai díj adódik, ez mindig az adott küldemény súlyától és méretétől függ. (csak a postai díjtarifa által meghatározott összeg).
 

lap teteje

Kérdés: Miért szükséges az e-mail címem?
Válasz: Alapértelmezésben e-mail címre küldjük a kiadmányokat, illetve a megrendelések valódiságának első ellenőrzése a megadott e-mail címre küldött visszaigazoló e-mail.
 

lap teteje

Kérdés: Mit jelent a kezesség vállalása?
Válasz: Csak utólagos fizetés esetén. Mi megbízunk Megrendelőinkben, de úgy tudjuk csak az utólagos fizetési rendszert fenntartani, ha a teljesített szolgáltatás ellenértéke is megérkezik. Mivel a megrendelést mindig egy magánszemély adja fel, ezért véleményünk szerint elvárható, hogy csak olyan cég (magánszemély, stb) nevében adjon fel rendelést, aki fizetési kötelezettségének eleget tesz. Ezért kérjük a kezesség vállalását. Amennyiben a megrendelő cég nem fizet, a megrendelést feladó magánszemélynek kell, hogy helytálljon.
 

lap teteje

Kérdés: Mit tegyek, ha nincs Internet elérésem?
Válasz: Természetesen telefonon és e-mailben is adhat fel rendelést. Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., 06-70/365-35-30
 

lap teteje

Kérdés: Mennyiben hiteles az e-mailben küldött céginformáció?
Hol tudom használni?
Válasz: Az Cégadat Céginformációs Kft. által küldött kiadmányok közvetlenül az Igazságügyi Minisztérium (IM) (Cégbíróságok) adatbázisából származnak. A Cégadat Céginformációs Kft. mint az IM disztribútora, csak továbbítja az adatokat, azokon semmilyen átalakítást nem végez (kivéve az informáló cégkivonatot). A küldött adatok mindig a küldés időpontjában hatályos adatokat tartalmazza (a dátum a kiadmányokon is szerepel) óra, perc, másodperc pontossággal.
Az es3 kiterjesztésű dokumentumok csak elektronikusan hitelesek (közhitelesek), kinyomtatva elveszitik hitelességüket.
Megrendelőink tapasztalata szerint ügyintézéshez 80%-ban elfogadják a kinyomtatott dokumentumokat is, de előfordulnak olyan esetek amelyekben az on-line továbbított cégkivonat nem megfelelő. Ilyenek pl. a közbeszerzési pályázatok, vagy egyes vámparancsnokságok.
Amennyiben a letöltött cégadatokat valamely szolgáltató, vagy hatóság számára kívánja benyújtani, kérjük tájékozódjon előtte, vajon az adott hivatal elfogadja-e az Igazságügyi Minisztérium által on-line szolgáltatott cégkivonatot vagy a papir alapú, közhiteles kiadmányra van szükség.
 

lap teteje

Kérdés: Mikor szükséges közhiteles cégkivonatot beszerezni?
Válasz: Közhiteles az a cégkivonat, amelyen az Cégbíróság, Igazságügyi Minisztérium vagy egy közjegyző aláírással, pecséttel lát el. Vannak esetek amikor kifejezetten előírják a papír alapú közhiteles cégkivonat benyújtását. Ilyenek pl. a közbeszerzési pályázatok, egyes bankoknál számlanyitáskor, stb.
A Cégadat Céginformációs Kft. papir alapú közhiteles cégkivonatot is tud szolgáltatni az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs Szolgáltatásával illetve közjegyzőkkel együttműködve.
 

lap teteje

Kérdés: Hogyan tudok közhiteles céginformációt beszerezni?
Válasz: Közhiteles céginformáció beszerzésénél ugyanúgy kell eljárni, mint az egyéb kiadmányok esetén. Megrendelhető on-line a cegkivonat.hu oldalon, az Igazságügyi Minisztérium Céginformáció Szolgálatának vagy közjegyző aláírásával és pecsétjével illetve e-mailben es3 formátumban.
 

lap teteje


A cookie-k segítenek a cégkivonat.hu oldal szolgáltatásaink biztosításában.
Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.